Wat als ik een klacht heb? 

Wij streven er altijd naar om een fantastische service/producten te leveren aan al onze klanten. Mocht u echter toch een klacht hebben die u aan de orde wilt stellen - neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. Ons team zal uw klacht snel behandelen om deze zo snel mogelijk op te lossen. Mocht u hier echter niet tevreden over zijn - dan kunt u extern advies inwinnen bij organisaties zoals uw lokale burgeradvies.

Wat zijn uw rechten als klant van Refurb Phone? 

Wanneer u goederen koopt onder de overeenkomst op afstand - d.w.z. online (niet in de winkel), hebt u maximaal 14 kalenderdagen de tijd (vanaf de dag dat u uw bestelling ontvangt) om uw geld terug te vragen. Als u meerdere bestellingen plaatst die op verschillende dagen bij u worden geleverd, gaat deze periode van 14 dagen in op de dag waarop u uw bestellingen ontvangt.
Het is belangrijk om te weten dat wanneer u uw apparaat terugstuurt, wij u adviseren om ons gratis retourlabel te gebruiken om ervoor te zorgen dat uw apparaat gedekt is tot een waarde van 500 euro in geval van verlies tijdens het transport. Als u uw eigen bezorgdienst gebruikt, bent u zelf verantwoordelijk voor verlies of schade aan het apparaat, waardoor de garantie kan komen te vervallen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen? 

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de verzending en wordt een trackingnummer vermeld, zodat u in de gaten kunt houden wanneer uw bestelling aankomt. Houd er rekening mee dat het soms een paar uur kan duren voordat het trackingnummer actief wordt, dus raak niet in paniek als het in eerste instantie niet wordt herkend!

Kan ik mijn bestelling terugsturen als ik niet 100% tevreden ben? 

Absoluut! Wij bieden een 14-dagen geld terug garantie op al onze bestellingen. Dus als u niet helemaal tevreden bent, neem dan contact met ons op en ons team zal u door het proces helpen.

Als u toch een klacht wilt indienen, neem dan contact met ons op van ma-vr 7 - 18 uur op +31644047530 of stuur ons een e-mail op sales@refurbphone.eu. Wij streven ernaar uw klacht binnen 24 uur te beantwoorden.